انتهاي عاشقي
هوا خوبه، تو هم خوبی، منم بهتر شدم انگار!

هو  ا خوبه  ، تو   هم خو بی،   منم   بهتر   شدم انگار
یه  صبح   دیگه   عاشق   شو،   به یا  د ا ولین  دیدار
به  رو  ت و  ا میشه   چشمایی   که   با یاد  تو می   بستم
چه   ا   حسا  سی ا  ز   ا  ین بهتر،   تو   خوابم   عاشقت   هستم
تو  می  چرخی   به دو ر من کنار ت   شعله   ور می شم
تو تکر اری   نمی   شی   من   بهت   وابسته   تر می شم

تبت  هر  صبح   با من بود،  تب گل   های   داوودی
تبی  که تا  زه می فهمم تو  تنها   با  عثش   بودی
تو   خور شید  رو   قسم  دا دی ،  فقط  با   عشق ر وشن   شه
یه کار  ی با ز    مین     کرد  ی  که   ا ینجا   جا  ی  مو ند ن  شه
تو می   چرخی    به  دور  من  کنا ر ت   شعله  ور  می  شم
تو تکر اری نمی   شی    من   بهت    وا  بسته  تر   می   شم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:,21:38به قلم: حميد منصوري ™